#5 Regen regen regen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu #5 Regen regen regen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu

#5 Regen regen regen

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

13 December 2016 | Thailand, Koh Tao

Duurde even maar we zijn er weer en... We leven nog!

De volgende ochtend werden we wakker op het o zo mooie koh tao. Er was wat regen voorspeld, maar zoveel regen?! Dat wisten wij ook niet! Door de enorme regen konden wij bijna niks ondernemen en daar ging ons zon zee strand leventje. We besloten te gaan chillen in een aantal restaurantjes en de dagen daar door te brengen. Eigenlijk hebben wij daardoor vooral veel lekker eten gezien, maar veel te weinig van de mooie natuur. Op zondagavond besloten we wel mee te doen met een Pubscrawl. Hiermee gingen we met een grote groep langs allemaal barretjes. Ook zat bij deze Pubscrawl een ladyboyshowtje inbegrepen, wat echt wel genieten was. Mega gelachen en super leuke mensen ontmoet. Doordat wij al hoorden dat het weer niet beter zou worden, zijn wij zo snel mogelijk op zoek gegaan naar plekken waar het mooi weer was en hebben een boot-bus ticket geboekt.

XOXO

• 13 December 2016 - 22:29

Jo En Harry:

ladyboy.....bizar he... zijn er een paar personen gaan blozen?
    maar goede beslissing om te vertrekken... mooie plekken in de regen is ook niet altijd tof.
    In Nederland heeft Ajax een dipje en begint de voorbereiding voor de kerst.... heb je al een kerstboom gezien Anous?