#16 All by myself mijn reis afsluiten - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu #16 All by myself mijn reis afsluiten - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu

#16 All by myself mijn reis afsluiten

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

04 April 2017 | Indonesië, Canggu

Hi! Na 15 verslagen is dit helaas alweer de laatste van m'n hele avontuur! De laatste paar weken heb ik (soort van) alleen doorgebracht en daar wil ik jullie graag nog wat over vertellen! Enjoy!

Nadat Jeroen naar huis was gegaan, begonnen mijn eerste dagen alleen. Een moment waar ik eigenlijk wel heel erg tegenop zag. Gelukkig kwamen Joëlle en mitzi me de eerste dag nog even vergezellen en kon ik daarom langzaamaan wennen. De eerste dagen echt alleen vielen me eigenlijk heel erg mee.. Ik ging veel naar de sportschool, naar het strand en ook het alleen eten vond ik soms wel heel erg fijn. Even een momentje om tot jezelf te komen. Ik merkte al gauw dat het alleen zijn mij wel even goed deed. Even geen rekening hoeven houden met andere mensen, gewoon doen wat goed voelt en waar je zin in hebt. Soms zat ik alleen aan een tafel en dan kwam er gezellig iemand bij zitten waar ik dan een praatje mee maakte, maar vaak bleef het daarbij en eigenlijk had ik daar heel erg vrede mee. In de avond vond ik het lekker om gewoon op bed een filmpje te kijken en besloot ik soms om daar ook gewoon lekker te eten. Even helemaal niks aan je hoofd hebben is toch wel echt even genieten van de vrijheid. Één avond besloot ik toch een kijkje te nemen bij Pretty Poison, wat ik aan het begin wel lastig vond. Ik bestelde een biertje en besloot maar gewoon even te zitten op een bankje tot al gauw 2 meiden naar me toe kwamen om te vragen of ik gezellig bij hun wilde komen zitten. Waarna ik uiteindelijk de hele avond enorm gezellig heb gekletst.

Nadat ik meer dan een week alleen was kreeg ik een berichtje van Daan (de broer van Job) dat hij samen met zijn vriendin over een paar dagen aan zou komen op Bali. Zij verbleven in dezelfde Guesthouse als ik wat natuurlijk enorm gezellig was. We ontbeten gezellig samen en genoten van het zonnetje aan het zwembad. Soms gingen we lekker samen uiteten en de andere keer gewoon weer even apart. Ik merkte dat ik het ook wel weer even echt fijn vond om gewoon weer lekker een gesprek te voeren. En het voelde echt alsof er weer even familie was! Op zondag speelde Ajax Feyenoord en deze wedstrijd besloten we met z'n drieën te kijken op de laptop onder het genot van een wijntje en een pizza. Wauuw weer even een genietmomentje.. Dat doe je niet elke week!

Mijn reis zit er weer op en ik heb hier enorm veel van geleerd. Ik heb genoten van de mensen die ik heb ontmoet en de nieuwe plekken die ik heb gezien. Maar vooral ook veel geleerd van de verschillende culturen en de manieren van samenleven. Deze reis kan ik beschrijven als een van de mooiste tijden uit m'n leven (tot nu toe he) en ik had dit voor geen goud willen missen!

Lieve vrienden, familie en alle andere leuke mensen die mijn verhaaltjes hebben gevolgd... Het avontuur is helaas ten einde en daarbij mijn verhaaltjes natuurlijk ook! Wie weet tot mijn volgende reis!!!

XOXO

  • 05 April 2017 - 17:42

    Anja Bruijn:

    Hoi Anouschka,

    Toch wel weer heerlijk dat je weer in je eigen landje bent teruggekomen en
    zonder enige schade haha. Dat hoop ik ten minste. Erg leuk dat je hebt genoten
    en nu maar weer gewoon doen, haha. Bedankt voor je mooie verhalen
    en we spreken elkaar.

    Lekker in je eigen bedje Top.

    Groetjes anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Actief sinds 03 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1208
Totaal aantal bezoekers 11994

Voorgaande reizen:

20 November 2016 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: