#14 Back to Bali !! - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu #14 Back to Bali !! - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Anouschka Hendriks - WaarBenJij.nu

#14 Back to Bali !!

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

15 Maart 2017 | Indonesië, Canggu

Hi, leuk dat je weer een kijkje neemt! Dit keer een iets korter verhaal, maar er komt snel een nieuwe aan! Enjoy!

Na mijn geweldige reis door de Filipijnen, kwam ik weer aan op Bali. Daar zou ik in eerste instantie alleen verblijven, maar nog in de Filipijnen kwam ik erachter dat Joëlle (ook uit zaantjedam) ook gezellig in Canggu verbleef. Dus gelijk bij aankomst hadden we afgesproken in de guesthouse waar we een kamer zouden delen. En dat was natuurlijk gelijk mega gezellig! We besloten onder het genot van wat eten bij te kletsen over onze reizen. De aankomende 10 dagen zouden wij samen doorbrengen in Canggu.

Deze 10 dagen kan ik het best omschrijven in 4 woorden... Zonnen, zwemmen, drankjes doen en eten !! Heerlijk!!! We besloten weer een paar keer op een surfplank te gaan staan en weer een lekker dagje te spenderen bij Vue beachclub. We dronken savonds wat bij Old mans en pretty poison en genoten van heerlijke dinertjes bij Deus, Betelnut, La Baracca en Shady Shack. Verder hebben we nog wat winkels bekenen en hebben we... Ja echt.. Een sportschool abonnement genomen. Elke avond stond er een spierpijnkwekende groepsles op de planning.! Na deze super gezellige en relaxte 10 dagen namen we weer afscheid van elkaar en gingen we weer allebei onze eigen kant op!

XOXO

• 15 Maart 2017 - 13:35

Harry:

Tsjonge Anous, wat een avonturen allemaal. Heb je eigenlijk nog wel zin terug te keren naar ons landje?? Ha,ha.

• 19 Maart 2017 - 20:16

Anja :

Hoi Anouschka,

Wat leuk dat je weer iemand tegen komt die zo bij je past. Het komt natuurlijk omdat
    jij zo makkelijk bent hahah.
    Ik hoop snel een leuk verslag te krijgen wat je allemaal met je kleine broertje
    hebt gedaan. Zeer nieuwsgierig!!!!!!!!

Veel plezier.

Groetjes Anja